Academie voor Vastgoed (AVV) Nieuws Cursusaanbod speciaal voor de binnendienstmedewerker
De binnendienstmedewerker is het kloppend hart van het makelaarskantoor. Met jouw servicegerichte aanpak, oog voor detail en sterke communicatie maak je het verschil voor klant én collega. Daarom biedt Academie voor Vastgoed elke binnendienstmedewerker – starter of ervaren – een passende cursus. En werk je bij een NVM-kantoor? Dan krijg je 10% korting!
Heb je specifieke vragen over ons aanbod? Neem dan contact met ons op.
Curusaanbod najaar 2025
Ontwikkel jouw kennis als startende binnendienstmedewerker met deze cursus! In één dag dompel je je onder in alle essentiële taken, procedures en dossierstukken van een makelaarskantoor. Dankzij praktijkvoorbeelden en casuïstiek kun je vol vertrouwen aan de slag.
Werken in de binnendienstTijdens de training Bellen, beïnvloeden, binnenhalen leer je hoe je een oriënterend belletje omzet in een serieus vervolggesprek — met de juiste vragen, houding en woorden. Dankzij praktijkgerichte oefeningen en rollenspelen ga je weg met meer zelfvertrouwen én concrete vaardigheden om meer klanten binnen te halen.
Bellen, beïnvloeden, binnenhalenDe eerste kennismaking met jouw kantoor begint meestal met een telefoontje. In deze praktische training leer je hoe je professioneel, klantgericht én overtuigend overkomt in elk telefoongesprek. Ontdek hoe je omgaat met lastige vragen, klantbeleving versterkt en je kantoor onderscheidt van de rest. In 3 uur til je jouw telefoonskills naar een hoger niveau.
Top aan de telefoonTijdens deze cursus leer je klachten en geschillen effectief en professioneel op te lossen zonder de klantrelatie te schaden. Je krijgt concrete communicatiestrategieën en tools aangereikt om problemen zoals geschillen over courtage of schadevergoedingen constructief aan te pakken. Ook ga je zelf intensief oefenen, zodat je klachten omzet in kansen en het vertrouwen van je klanten versterkt!
Constructief omgaan met klachten en geschillenLeer professioneel communiceren in het Engels! In één dag werk je in kleine groepen aan relevante vastgoedterminologie in het Engels, zoals bij contracten en verkoopovereenkomsten — plus aandacht voor culturele verschillen waar jij als binnendienstmedewerker mee te maken kan krijgen. Praktisch en relevant!
Engels voor vastgoedprofessionalsBang voor taalfoutjes? Volg de e‑learning Correct en klantvriendelijk mailen en leer wanneer jou dat uitkomt hoe je grammaticale fouten voorkomt, duidelijke structuur hanteert en professioneel overkomt in zakelijke e-mails. Na afloop verstuur je sterke mails die indruk maken én helder communiceren. Schrijf je direct in en geef je communicatievaardigheden een upgrade!
E-learning: Correct en klantvriendelijk mailen 2025