Academie voor Vastgoed (AVV) Algemene voorwaarden
Van de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Academie voor Vastgoed B.V.
Definities
Aanmelding: Aanmelding voor een (incompany) cursus of E-learning zoals omschreven in artikel 2.
Cursus: Een door Opdrachtnemer verzorgde (incompany) cursus of vakopleiding een en ander in de ruimste zin van het woord.
Cursusmateriaal: Al het materiaal, in de ruimste zin van het woord, dat voor de uitvoering van een Cursus door Opdrachtnemer wordt aangeboden en door Opdrachtgever kan worden gebruikt.
E-learning: Een online training bestaande uit leermodules, oefentoetsen, een proefexamen of een online handboek. Uitdrukkelijk wordt geen training bedoeld die wordt gegeven in een virtueel leslokaal zoals, maar niet uitsluitend, Microsoft Teams of Zoom.
Opdrachtgever: De natuurlijke persoon die zich heeft ingeschreven voor een cursus, cursuspakket, E-learning, vakopleiding en/of losse module, in welke vorm dan ook, dan wel de onderneming die een (incompany) cursus boekt.
Opdrachtnemer: De besloten vennootschap Academie voor Vastgoed B.V., statutair gevestigd te Utrecht, kantoorhoudende te (3528 BE Utrecht) aan de Orteliuslaan 951.
Artikel 1 Toepasselijkheid
Artikel 2 Aanmelding
Artikel 3 Aanbiedingen, overeenkomsten, duur en beëindiging
Artikel 4 Betaling en gevolgen niet tijdige betaling
1. Facturen met een bedrag tot € 1.500,00 (exclusief BTW) kunnen maximaal in vier termijnen voldaan worden. De eerste termijn dient voor start van de opleiding te zijn voldaan. De tweede termijn dient halverwege de opleiding te worden voldaan. Voor deze betalingsregeling berekenen wij € 75,00 (exclusief BTW) aan administratiekosten.
2. Facturen met een bedrag vanaf € 1.500,00 (exclusief BTW) kunnen maximaal in acht termijnen voldaan worden. De eerste termijn dient voor start van de opleiding betaald te zijn. De daarop volgende termijnen zullen over de opleidingsduur verdeeld worden. Echter uiterlijk drie maanden voor het einde van de opleiding dient de gehele factuur betaald te zijn. Voor deze betalingsregeling berekenen wij een bedrag van 5% van de opleidingskosten met een maximum van € 250,00 (exclusief BTW).
7. Betalingsregelingen dienen door Opdrachtgever d.m.v. een automatische incasso te worden voldaan. Het daartoe benodigde automatische incassomachtigingsformulier zal bij de toekenning van de betalingsregeling worden verzonden en dient per omgaande volledig ingevuld teruggezonden te worden om de betalingsregeling in werking te stellen.
Artikel 5 Cursusuitvoering
Artikel 6 Bepalingen voor aanvang Cursus
Artikel 7 Regels tijdens Cursus
Artikel 8 Annulering door Opdrachtgever
Artikel 9 Wijziging cursusprijzen
Artikel 10 Auteursrecht en gebruik cursusmateriaal
Artikel 11 Aansprakelijkheid, klacht
Artikel 12 Overmacht
In geval van overmacht aan de zijde van Opdrachtnemer, zulks uitsluitend ter beoordeling van Opdrachtnemer, worden de verplichtingen van Opdrachtnemer opgeschort. Dit geldt bijvoorbeeld in geval van ziekte van de docent. Opdrachtnemer zal in dat geval zo spoedig mogelijk een nieuwe cursusdatum bekend maken, gelegen binnen twee maanden na de oorspronkelijke datum. Opdrachtgever of de deelnemer is gerechtigd op deze datum zonder verdere kosten de Cursus te volgen. In geval van overmacht is Opdrachtgever niet verplicht tot enige (schade)vergoeding.
Artikel 13 Voorwaarden m.b.t. Incompany cursus
Artikel 14 Ontbinding
Artikel 15 Bewaartermijn
Cijferlijsten, certificaten en diploma’s van na 1 januari 2017 worden 7 jaar bewaard.
Artikel 16 Privacy
Artikel 17 Toepasselijk recht
Utrecht,
augustus 2025