Academie voor Vastgoed (AVV)
Van bezichtiging tot opdracht – maak van ieder telefoontje een kans!
De woningmarkt draait op volle toeren. Bezichtigingen zitten snel vol, maar vaak blijft het daarbij. Terwijl iedere bezichtiger een potentiële koper of verkoper is. Juist daarin ligt jouw kans als binnendienstmedewerker.
Binnendienstmedewerkers die een oriënterend telefoongesprek weten om te zetten in een afspraak, dragen direct bij aan meer omzet, een groter marktaandeel en een stevigere positie van het makelaarskantoor.
Met de juiste houding, pakkende vragen en het gebruiken van de juiste woorden, zorg jij ervoor dat je nieuwe klanten binnenhaalt. Dit leer je tijdens deze praktische, resultaatgerichte training.
Je leert onder andere:
✅ hoe je van een bezichtiging een vervolgafspraak maakt voor een aan- of verkoopgesprek;
✅ hoe je jezelf over de drempel helpt om écht commercieel en doelgericht te bellen;
✅ hoe je vragen stelt die zowel vertrouwen wekken als aanzetten tot actie;
✅ hoe je met de juiste woorden je invloed vergroot – zonder opdringerig te zijn;
✅ hoe je weerstand tegen telefoneren doorbreekt, bij jezelf én bij de klant.
Ben je net gestart als binnendienstmedewerker?
Kijk dan ook eens naar de cursus ‘Werken in de binnendienst’ of de basiscursus over telefoneren ‘Top aan de telefoon’.
Ochtend – Inzicht en voorbereiding
Middag – Oefenen, doen, bijschaven